Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~smerfetaka666 | użytkownik

imię i nazwisko adresdigart.pl zarejestrowany19.04.2008 @18:22:26 ostatnio na stronie29.05.2010 @20:09:21

NIE INTERESUJĄ MNIE OCENY - ONE ZAWSZE MAJĄ WYMIAR SUBIEKTYWNY - BARDZIEJ OCZEKUJĘ KONSTRUKTYWNEJ KRYTYKI..











Uważajcie na ludzi którzy się nie śmieją.
.
.
.
Są niebezpieczni.

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu347814
digarty37 komentarze980 posty na forum2

komputer / sprzęt
narazie Canon Powershot A720 Is

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~DemonMathiel    04.05.2008 @18:28:18
Dziękuję
_______
Life is good, skateboarding is better...
~LadyRhinoa    04.05.2008 @12:24:28
No to powodzenia w nauce
_______
Enter -http://ladyrhinoa.deviantart.com/ - into the magic world of...
~LadyRhinoa    04.05.2008 @12:22:28
Szkoda, bo ja w sumie dopieor sie ucze i zchecia bym wykorzystala jakas rade
No nic to, ide zerknac co u Ciebie w galerii piszczy
_______
Enter -http://ladyrhinoa.deviantart.com/ - into the magic world of...
~totylkoona    04.05.2008 @12:16:24
Rozumiem (:
_______
Zamykam oczy...
Nie chcę widzieć ,nie chcę czuć,
Czy to koniec już?
~totylkoona    04.05.2008 @12:12:20
Kadr nie jest krzywy. Na przyszłość prosze czytać opis pzdr.
_______
Zamykam oczy...
Nie chcę widzieć ,nie chcę czuć,
Czy to koniec już?
~LadyRhinoa    04.05.2008 @12:11:19
Może i racja... A masz jakiś pomysł jak go wyciągnać z ciena?
_______
Enter -http://ladyrhinoa.deviantart.com/ - into the magic world of...
~carpatia78    04.05.2008 @11:39:07
mhmmmm
~pisakkk    01.05.2008 @09:13:23
hmm akurat przy tym zdjeciu nie chodziło o ocene zdjęcia... ale ok :_
~ken12    01.05.2008 @09:01:10
och nie! na tegoroczne dmuchawce jeszcze sobie poczekam.
_______
U know that i want you cuz im a free bitch baby!!
~ken12    01.05.2008 @08:58:38
nie, to z 2006. wygrzebane. całkiem przypadkowe. dopiero teraz zająłem się fotografią.
_______
U know that i want you cuz im a free bitch baby!!
~Zielononiebieska    29.04.2008 @17:19:22
no to w porządku mnie sie nie podoba, wiec wyraziłam tylko swoją opinie
_______
"trzeba mocno udami i kolanami, popuścić lejce i batem!!!"
~radektryba    28.04.2008 @17:50:33
Nie ma za co. Pracuj dalej, strzelaj foty, praktyka czyni mistrza Mi tez trzeba jeszcze jej sporo. Pozdrawiam
~radektryba    28.04.2008 @17:48:15
Dziekuje z komentarz Milo z twojej strony :D
~radektryba    28.04.2008 @17:47:18
No troszke za bardzo to widac. Przykro mi
~ASanti    28.04.2008 @13:20:43
dzięki bardzo za odwiedzenie mojego ubogiego profilu i za miły komentarz Pozdrawiam
~jabluszko    26.04.2008 @22:08:03
~zjadlamzupe    25.04.2008 @22:38:08
dziękować za wskazówkę:p
_______
hehe xD
nie oczekuję odwdzięczania się za oceny.
oceniam tylko to co mi się podoba xD
~sevand62    25.04.2008 @22:29:50
dzieki za sprostowanie i ocene
~VeryStrangeGirl    25.04.2008 @21:52:30
samo sloneczko tak zadzialalo:D
~Stokrotkalily    25.04.2008 @08:14:06
Niesamowite...
wiesz, że jesteś w wieku mojej siostry...
Podziwiam cię za talent
ostatnio edytowane: 2008-04-25 08:14:18
_______
Robię wszystko na przekór i z premedytacją.

^agatekm    24.04.2008 @14:43:41
a w tym przypadku jakie?
~gogsonic    23.04.2008 @22:02:55
dzięki za komentarz i za nie przyczepienie się do niczego:D
pozdrawiam
_______
Nie dziękuj - skomentuj
^agatekm    23.04.2008 @21:51:41
jakie tło byłoby Twoim zdaniem najodpowiedniejsze?
^agatekm    23.04.2008 @21:49:51
dzięki. Zwykle robię zdjęcia swojej biżuterii na białym tle, bo wtedy tło najmniej rozprasza uwagę.
~ssupelka    23.04.2008 @14:16:27
dzieki..
Poprzednia strona 1 ... 4 5 6 7 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt